Nanda Emmens nieuwe fractievoorzitter VVD Noordenveld, Free Hoving benoemd tot raadslid

Nanda Emmens (Norg) neemt het stokje als fractievoorzitter over van kersverse wethouder Robert Meijer. Zij hoopt naast continuïteit ook vernieuwing te brengen. Meijer en Emmens vormden de afgelopen vier jaar het duo van VVD Noordenveld, in deze jaren hebben zij gezamenlijk de lijn ingezet om de partij op te bouwen. Deze lijn wil de nieuwe fractievoorzitter graag doorzetten, daarnaast wil zij samen met de andere fractievoorzitters de politiek aantrekkelijker maken voor de inwoners. Een voor de burger meer toegankelijke politiek, waarbij de raad meer in gesprek gaat met inwoners, samen wordt gezocht naar mogelijkheden en oplossingen.

Free Hoving (Peize) wordt is benoemd tot raadslid voor VVD Noordenveld. Free heeft met zijn ruime bestuurlijke achtergrond o.a. als gemeentesecretaris, directeur Kasteel Huis Bergh en wethouder de afgelopen vier jaar met zijn kennis en kunde de fractie ondersteund.